BilligaBoden tarjoaa ilmaisen jäljitettävän toimituksen kaikille tuotteillemme.
Meillä on kumppanuuksia DHL Expressin, Postnordin, Early Birdin ja monien muiden kuljetusyhtiöiden kanssa, jotta toimituksemme olisivat mahdollisimman nopeita ja sujuvia.
Saat aina automaattisen tilausvahvistuksen, kun tilaus on tehty, sekä sähköpostiviestin, jossa on toimitustiedot, kun paketti on lähetetty. Jos et löydä sitä postilaatikostasi, tarkista roskapostikansiosi tai muut kansiot kuin ensisijainen postilaatikkosi.
Seurantanumeron avulla voit seurata tilauksesi reittiä seurantasivujemme avulla.
Pakettisi toimitetaan postilaatikkoosi tai ovellesi, jos pakettia ei jostain syystä ole mahdollista toimittaa, paketti jätetään lähimpään postitoimipaikkaan ja sinulle ilmoitetaan asiasta sähköpostitse tai tekstiviestillä.
Meillä on 1-3 päivän käsittelyaika, jonka aikana tavarasi tarkastetaan ja pakataan ennen lähettämistä.
Laaduntarkastuksen ja pakkaamisen jälkeen pakettisi lähetetään jäljitettävällä toimituksella, jonka arvioitu toimitusaika on 5-14 työpäivää.
Tuotteet, jotka sisältävät erillisen akun/virtapankin, vaativat turvallisemman toimitustavan, mikä voi johtaa pidempään, jopa 10-20 päivän toimitusaikaan. päivää.
Suomessa ei kanneta tullia.
Jotta voimme tarjota mahdollisimman alhaiset hinnat, kaikki tuotteet toimitetaan suoraan valmistajalta Aasiasta. Välittäjänä tässä prosessissa meidän tehtävämme on varmistaa, että tavarat saapuvat asiakkaalle tehokkaasti.
Odota enintään 20 työpäivää ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluun puuttuvan tilauksen osalta.
Jos sinulla on kysyttävää toimituksestasi, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: Kontakt@Billigaboden.se
Huomautus:
Tavoitteenamme on toimittaa tuotteet edellä mainituissa määräajoissa, mutta toimituspäiviä ei voida taata, koska toimitukset hoitavat kolmannet osapuolet.
Tilaukset käsitellään myyntiehtojen mukaisesti.
Emme voi muuttaa toimitusosoitetta jo lähetetyille tilauksille.
VAHINGOITTUNEET LÄHETYKSET
Jos tuote/lähetys vahingoittuu kuljetuksen aikana, siitä on ilmoitettava kuljetusliikkeelle mahdollisimman pian, yleensä toimituspisteen/jakelijan kautta. Jos kyseessä on ulkoisesti näkyvä vaurio, siitä on ilmoitettava heti vastaanoton yhteydessä; piilovauriot on ilmoitettava 5 päivän kuluessa vastaanotosta. Jos kuljetusvauriosta ei ilmoiteta tässä ajassa, menetetään oikeus reklamoida tuotteesta, koska jälkikäteen ei voida todistaa, miten vaurio on syntynyt.