Kiitos, että olet kiinnostunut BilligaBoden.fi-yrityksemme tuotteista ja palveluista. Tämä rajoitettu takuu koskee fyysisiä tavaroita, ja ainoastaan fyysisiä tavaroita, jotka on ostettu yritykseltämme BilligaBoden ("fyysiset tavarat").
Mitä tämä rajoitettu takuu kattaa?
Tämä rajoitettu takuu kattaa kaikki materiaalivirheet ja kaikki valmistusvirheet takuuaikana. Takuuaikana yhtiömme BilligaBoden korjaa tai vaihtaa maksutta tuotteet tai tuotteen osat, jotka osoittautuvat viallisiksi virheellisten materiaalien tai valmistusvirheiden vuoksi.
Mitä teemme ongelmien korjaamiseksi?
Yrityksemme BilligaBoden joko korjaa tuotteen maksutta käyttäen uusia tai kunnostettuja varaosia. Jos tuotetta ei voida korjata, lähetämme sinulle uuden tuotteen ilman lisäkustannuksia.
Kuinka kauan vakuutusturva kestää?
Yritykseltämme BilligaBoden ostettujen fyysisten tavaroiden takuuaika on 2 vuotta ostopäivästä. Korvaavalle fyysiselle tavaralle tai osalle myönnetään alkuperäisen fyysisen tavaran jäljellä oleva takuu tai 2 vuotta vaihto- tai korjauspäivästä riippuen siitä, kumpi on pidempi.
Mitä tämä rajoitettu takuu ei kata?
Tämä rajoitettu takuu ei kata ongelmia, jotka johtuvat: kuluttajan olosuhteista, toimintahäiriöistä tai vahingoista, jotka eivät johdu materiaali- tai valmistusvirheistä.
Mitä sinun on tehtävä?
Saadaksesi takuuhuoltoa sinun on ensin otettava meihin yhteyttä, jotta voimme määrittää ongelman ja sinulle sopivimman ratkaisun.
Ota meihin yhteyttä täällä Kontakt@Billigaboden.se kautta.
Valitukset
Me BilligaBodenilla olemme sitoutuneet varmistamaan asiakastyytyväisyyden ja toimittamaan korkealaatuisia tuotteita. Jos jostain syystä haluat tehdä valituksen tuotteesta, noudata alla olevaa menettelyä.
BilligaBoden noudattaa kuluttajaostolakia ja tarjoaa sinulle yksityisasiakkaana kolmen vuoden valitusoikeuden. Kuluttajana sinulla on lakisääteinen oikeus reklamoida enintään kolmen vuoden ajan ostosta, kuitenkin kohtuullisessa ajassa (kaksi kuukautta) virheen havaitsemisesta. Valituksen voi tehdä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa Kontakt@Billigaboden.se. Varaudu toimittamaan asiaankuuluvat tiedot, jotta voimme käsitellä valituksesi.
Reklamaatiotapauksessa BilligaBoden vastaa toimituskuluista, mukaan lukien mahdollinen korvaava toimitus. Siksi on tärkeää käyttää BilligaBodenin lähettämiä lähetysasiakirjoja. Jos päätät maksaa toimituskulut ja sen, miten tavara lähetetään takaisin meille, olet myös itse vastuussa tavarasta, kunnes se saapuu meille, eli myös kuljetuksen aikana. BilligaBoden ei peru tuotetta (tuotteita), jotka on palautettu postiennakolla tai käteislähetystä vastaan.
Jotta tuotetta voidaan pitää viallisena, vian on oltava alkuperäinen. Alkuperäinen vika on vika, joka oli olemassa jo silloin, kun ostit tai vastaanotit tuotteen.
Vian ei tarvitse olla välittömästi havaittavissa. Se voi olla alkuperäinen vika, vaikka vika ilmenisi jonkin ajan kuluttua.
Tuotetta ei pidetä viallisena, jos olet itse aiheuttanut vian esimerkiksi käyttämällä sitä väärin.
Jos haluat reklamoida tuotteesta, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme alla olevaan sähköpostiosoitteeseen osoitteeseen
Sähköposti: Kontakt@BilligaBoden.se
Puhelin: +4670-7301894
Jos haluat nopeuttaa valitusten käsittelyä Suomessa, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen Kontakt@BilligaBoden.se ruotsinkielistä osoitetta varten. Pyrimme ratkaisemaan asiasi mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti, jotta voit olla tyytyväinen.
Paketit lähetetään seuraavaan osoitteeseen:
PU LAN COMMODITY TECHNOLOGY CO, LTD
PL-DROPSHIPPING
R12 Victoria Mall No 125 GuanHui Road, ZhangMuTou Town,
Dongguan City, Dongguan Province 523000, Kiina.